Frequently Asked Questions

    Eten en drinken

    Ontdek hier alles over eten en drankjes in de privésauna.

    1. Is het toegelaten om in het saunacomplex te eten en te drinken?

    Het is zeker toegelaten om in het saunacomplex te eten en drinken. Je kunt onze menukaart raadplegen door hier te klikken.

    2. Is eten en drank inbegrepen in de prijs van het arrangement?

    Eten en drank is niet inbegrepen in het arrangement, tenzij expliciet vermeld bij het gekozen arrangement. Je kunt altijd ter plaatse snacks en dranken bestellen van onze menukaart.

    3. Mag ik mijn eigen eten en drank meebrengen?

    Het is niet toegelaten om je eigen eten en drank mee te brengen. Je kunt altijd ter plaatse snacks en dranken bestellen van onze menukaart.

    4. Zijn er vegetarische maaltijden beschikbaar?

    Er zijn vegetarische tapas beschikbaar, je kunt de lijst raadplegen op onze menukaart. Ook voor het ontbijt bieden we op aanvraag een vegetarische variant. Gelieve dat altijd minstens 24 uur vooraf via e-mail te vermelden.

    5. Zijn er vegan maaltijden beschikbaar?

    Door de beperkte capaciteit van onze keuken bieden we geen vegan tapas aan. Ook voor onze ontbijten is geen vegan variant beschikbaar.

    • Eten en drank is niet inbegrepen, tenzij specifiek vermeld bij het gekozen arrangement.
    • Je kunt eten en drank ter plaatse bestellen.
    • Het is niet toegelaten zelf eten en drank mee te brengen.

    Boek je wellnessarrangement

    Reserveer gemakkelijk en vlug online. Je bent maar een paar muisklikken verwijderd van een onvergetelijk wellnessmoment in Lier.

    Pure Sauna
    Mechelsesteenweg 380
    2500 Lier
    BE 0538.975.154

    Telefoon
    +32 3 454 39 49
    E-mail
    info@puresauna.be

    Schrijf in op onze nieuwsbrief en ontvang alle informatie, acties en last-minutepromoties van Pure Sauna.

    Vind ons ook op