Goede afspraken maakt goede vrienden...
- Elke gast verklaart zich automatisch akkoord met dit reglement bij het betreden van de gebouwen van Pure Sauna, Apollon BV, hier “het bedrijf” genoemd.
- De directie en het personeel van het bedrijf hebben het recht om elke persoon die een gevaar blijkt op te leveren voor de veiligheid en de gezondheid van de aanwezigen, of die dit reglement niet naleeft, de toegang tot het bedrijf te verbieden of te verwijderen uit het bedrijf (dronkenschap, ordeverstoring, onrespectvol gedrag t.a.v. medewerkers en gasten, niet naleving van dit reglement, e.d.).
- Dieren, tenzij assistentiehonden in de geschoeide zone, worden niet in het bedrijf toegelaten.
- Elke bader moet een douche nemen alvorens de zwemhal te betreden, voor en na het gebruiken van de sauna’s of hammam, en alvorens gebruik te maken van het zwembad of de jacuzzi.
- Kinderen van minder dan 16 jaar zijn steeds vergezeld van een toezichthoudende volwassene met de leeftijd van minimaal 21 jaar.
- Het is verboden te roken in het hele bedrijf. Roken kan op het terras. Peuken en assen worden steeds in de asbak gelegd. Indien het bedrijf vaststelt dat er toch wordt gerookt in het bedrijf, wordt een extra reinigingskost van € 250 aangerekend, te betalen bij het uitchecken.
- Eigen dranken en eten zijn niet toegestaan in het bedrijf. Indien u toch eigen eten en dranken meebrengt, is aan het bedrijf een vergoeding verschuldigd van € 10,00 per persoon, ter plaatse te betalen.
- Springen en duiken in het zwembad en in de jacuzzi zijn strikt verboden. De klanten verbinden zich ertoe steeds het nodige te doen om te garanderen dat het water in de zwembaden en jacuzzi’s blijft.
- Om te voorkomen dat water verspreid wordt over de vloer, dient men zich na het gebruik van de douches, zwembaden en jacuzzi’s steeds volledig af te drogen. Indien de vloeren overdreven nat zijn, wordt een extra schoonmaakkost van € 50 aangerekend, te betalen bij het uitchecken.
- Alvorens zich te zetten of te leggen op het meubilair (stoelen, banken, saunabanken, krukjes, toiletten, …), dient men zich steeds volledig af te drogen. De meubels en banken worden steeds bedekt met een handdoek. Schade aan het meubilair wordt door de klant vergoed bij het uitchecken.
- Het dragen van slippers is verplicht tijdens het rondwandelen in het saunacomplex.
- Elke gast voorziet minimaal 2 handdoeken en 1 paar slippers per persoon. Indien u deze niet bij zich heeft, kan u deze bekomen aan de receptie van het bedrijf.
- Alle gasten worden geacht de rust voor iedereen te bewaren. Daarom is het niet toegelaten de muziek luid te spelen, te roepen en tieren, e.d. Indien het bedrijf acht dat de rust niet wordt bewaard, zal het bedrijf de gasten daarvan via de telefoon op de hoogte brengen.
- Verdovende middelen, shisha en lachgas zijn niet toegelaten in de gebouwen van het bedrijf. Bij twijfel zal steeds de politie worden verwittigd.
- Het is ten strengste verboden om voorwerpen of producten aan het badwater van de zwembaden en jacuzzi’s toe te voegen. De volledige kost voor het terug in orde stellen van de installaties, alsook de bedragen die nodig zijn om de gasten die na u volgen te compenseren, met een minimum van € 1 000,00 , worden direct bij het uitchecken aan u aangerekend. U dient het bedrag van € 1 000,00 onmiddellijk te betalen. De correcte afrekening wordt u per post toegestuurd. Alle kosten die moeten worden gemaakt om het verschuldigde bedrag te innen, zijn te uwen laste.
- De gasten worden verzocht om ten laatste op het voorziene einduur het saunacomplex te verlaten. Indien het saunacomplex na het voorziene einduur wordt verlaten, wordt een extra kost van € 25 aangerekend voor de 1e tot de 10e minuut vertraging. Vanaf de 11de minuut wordt een kost van € 5 per minuut aangerekend. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om het saunacomplex zonder voorafgaande waarschuwing te betreden indien de gasten niet tijdig het saunacomplex verlaten hebben, en alle nog aanwezige personen uit het saunacomplex te verwijderen en de nodige maatregelen te treffen die zich opdringen.
- Alle schade aan het gebouw, de installaties, het meubilair en de inboedel van het bedrijf, vrijwillig of onvrijwillig veroorzaakt door een gast, wordt steeds vergoed door de gast bij het uitchecken. Bij discussie zullen de hulpdiensten worden gecontacteerd t.b.v. het opstellen van een PV.
- De directie is niet verantwoordelijk voor ongevallen binnen en buiten het bedrijf.
- Het volledige bedrag van de reservering blijft steeds verschuldigd, te betalen ten laatste bij het verlaten van het bedrijf, ook na toepassing van artikel 2 van dit reglement.